Welkom bij de Gezonde Viswinkel!

Uw Winkelwagen is leeg.

Ga direct naar hoofd-inhoud »

Klantenservice

Verzending
Privacy & Beveiliging
Retourneren
Bestellen
Betaling, Prijzen & Promoties
Bestelling bekijken
Account Informatie updaten

 

Mocht u na onderstaande nog (andere) vragen hebben of meer informatie willen ontvangen, neem dan contact met ons op via info@gezondeviswinkel.nl.

Onze Algemene Gebruikersvoorwaarden vindt u hier.

 

Bedrijfsinformatie

De Gezonde Viswinkel is bij de KVK 's-Hertogenbosch ingeschreven onder nummer 51745909.

Ons correspondentieadres is: Graafsebaan 26a, 5384 RT Heesch.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op: 0412-451698

 

Verzending

Elke dinsdag krijgen wij nieuwe vis binnen. Om de versheid te garanderen bezorgen wij op vier dagen, van woensdag tot en met zaterdag. De doordeweekse dag na uw bestelling cq ontvangst van de betaling (als u voor overmaken gekozen heeft), wordt de bestelling gekoeld verzonden. Voor zowel België als Nederland maken wij gebruik van Post.nl.

 Besteldag Ontvangstdag
 Vrijdag - Maandag Woensdag
 Dinsdag Donderdag
 Woensdag Vrijdag
 Donderdag Zaterdag

 

Wij versturen onze producten bevroren. De verpakking, voorzien van herbruikbare koelelementen, garandeert dat de producten minimaal 24 uur op de goede temperatuur blijven. Het is van belang dat op de ontvangstdag de postbezorger het pakket af kan geven. Een bestelling geplaatst een dag voor een feestdag wordt de werkdag na de feestdag verstuurd. Verzending vindt alleen plaats binnen België en Nederland. Het factuur- en verzendadres hoeven niet hetzelfde te zijn. U kunt uw bestelling dus bijvoorbeeld af laten leveren bij de buren, op uw werk, of op een speciaal pakketafhaalpunt (waarvan er steeds meer komen).

Dezelfde dag nog bezorgen is in principe mogelijk via een koerier. Neemt u contact met ons op, om te horen of het die dag nog mogelijk is en tegen welke verzendkosten.

 

Privacy & Beveiliging

Ons Privacy- en Veiligheidsbeleid kunt u hier nalezen.

 

Retourneren

Wij staan in voor de excellente kwaliteit van onze producten. Indien uw bestelling toch niet naar wens aangekomen is, moet u meteen contact met ons opnemen via shop@gezondeviswinkel.nl. Per geval zullen we bekijken of we de artikelen retour nemen.

Voor voedsel is er geen wettelijke bedenktijd en zijn wij niet verplicht om bestellingen terug te nemen.

 

Bestellen

In de webwinkel zult u makkelijk uw weg kunnen vinden. Bestellen kunt u als gast of als (nieuwe) klant.

Tijdens de bestelling of de orderverwerking kan blijken dat een product niet (voldoende) op voorraad is. Wij zullen u hiervan op de hoogte brengen, met daarbij de vermelding van de verwachte leverdatum en de mogelijkheid om de bestelling van dat specifieke product te annuleren, waarbij u als u al betaald heeft het volledige aankoopbedrag van dat product terug krijgt.

Indien wij voor verzending erachter komen dat een productprijs niet correct op de website staat, krijgt u daarvan bericht, met de mogelijkheid om de bestelling te annuleren, waarbij u als u al betaald heeft het volledige aankoopbedrag van dat product terug krijgt.

De bestelling is geplaatst zodra u betaald heeft, of indien u voor handmatig overmaken gekozen heeft, u bij het laatste tabblad van de checkout, getiteld 'Controleer uw bestelling', op 'Plaats bestelling (met betalingsverplichting)' geklikt heeft.

Zodra u uw bestelling geplaatst heeft, kunt u zelf geen additionele producten meer toevoegen. U kunt hiervoor wel contact met ons opnemen via shop@gezondeviswinkel.nl. Ook kunt u vanaf dat moment voor die bestelling niet meer het verzendadres wijzigen. U kunt om het bezorgadres te laten wijzigen ook contact met ons opnemen.

 

Betaling, Prijzen & Promoties

Bestellen kunt u als gast of als (nieuwe) klant. Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden aan:

 Betaalwijze Kenmerken
 iDEAL Betalen via internetbankieren van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers
 Bancontact / Mister Cash Debetkaart. Extra beveiligd met 3-D SecureCode: http://www.bancontact.com/nl
 Maestro Debetkaart van MasterCard. Extra beveiligd met Maestro SecureCode: http://www.maestrocard.com/nl/
 MasterCard Creditcard. Extra beveiligd met de MasterCard SecureCode: http://www.mastercard.com/nl/
 MiniTix MiniTix account: http://www.minitix.nl/
 Visa Creditcard. Extra beveiligd met Verified by Visa: http://www.visa.nl
 V PAY Debetkaart van VISA. Extra beveiligd met 3-D SecureCode: http://www.vpay.com/nl/
 PayPal PayPal account: https://www.paypal.com/nl/
 Overmaken via uw bankrekening Voor als u de plaats en tijd van de betaling zelf wilt bepalen. U krijgt hierbij ons bankrekeningnummer en het factuurnummer. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, worden de producten verpakt en verzonden. Reken hierbij op een extra dag tussen de bestelling en de bezorging.

 

Voor Belgische en Nederlandse bestellingen onder de € 75,- worden verzendkosten berekend volgens onderstaande tabel:

 Besteding  Verzendkosten
  € 0,- tot € 25,-  € 7,50
  € 25,- tot € 50,-   € 5,00
  € 50,- tot € 75,-   € 2,50

 

Op de eventuele bovenstaande verzendkosten na, berekenen wij geen additionele kosten.

Alle prijzen zijn inclusief BTW. Voor voedsel geldt een BTW percentage van 6%, voor verpakkingsmateriaal en verzending dienen wij 21% BTW in rekening te brengen.

Zoals gebruikelijk bij vers voedsel kunnen de prijzen fluctueren. Tevens kunnen er promoties zijn. Om hiervan op de hoogte te blijven, kunt u zich onderaan deze pagina inschrijven op onze nieuwsbrief en kunt u ons volgen via onze Facebook, Pinterest en Twitter pagina's. Daar vindt u ook meer recepten.

 

Bestelling bekijken

Nadat u de bestelling geplaatst heeft, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Tevens kunt u als geregistreerde gebruiker uw bestelhistorie bekijken via 'mijn account' bovenin het scherm.

 

Account Informatie updaten

Als onze informatie over u niet volledig of correct is, dan kunt u deze zelf aanpassen onder 'mijn account' of kunt u ons mailen of schrijven. Wij zullen het vervolgens zo snel mogelijk corrigeren.